Who We Are:
Since 1906, New Balance has empowered people through sport and craftsmanship to create positive change in communities around the world. We innovate fearlessly, guided by our core values and driven by the belief that conventions were meant to be challenged. We foster a culture in which every associate feels welcomed and respected, where leaders and creatives are inspired to shape the world of tomorrow by taking bold action today. At New Balance, We Got Now.
QUI NOUS SOMMES Depuis 1906, New Balance a permis aux gens grâce au sport et à l'artisanat de créer un changement positif dans les communautés du monde entier. Nous innovons sans crainte, guidés par nos valeurs fondamentales et animés par la conviction que les conventions étaient censées être remises en question. Nous favorisons une culture dans laquelle chaque associé se sent accueilli et respecté, où les dirigeants et les créatifs sont inspirés à façonner le monde de demain en prenant des mesures audacieuses aujourd'hui. À New Balance, Nous Avons Maintenant.
MISSION D'EMPLOI:
Les chefs d'équipe de vente au détail fonctionnent comme une extension de la gestion du magasin, aidant à des tâches telles que l'ouverture / fermeture du magasin, l'entrevue des candidats et la formation des nouveaux employés. Sur le plancher de vente, ils montrent l'exemple, démontrant un service à la clientèle et une représentation de marque exceptionnels.
PRINCIPALES RESPONSABILITÉS:
• Soyez une présence positive du leadership sur le plancher de vente et favorisez la culture d'entreprise de New Balance
• Encadrer activement les associés sur le modèle de service INVITÉ DU NOUVEAU-BRUNSWICK
• Aider à recruter et à interviewer des talents de haut niveau
• Coordonner les opportunités de bénévolat avec la direction du magasin pour développer notre marque au sein des communautés que nous servons
• Former les associés actuels et nouveaux sur les caractéristiques et les avantages de nos produits
• Jouer un rôle essentiel dans l'exécution de la gestion des stocks
• Aider les dirigeants du magasin à ouvrir et à fermer le magasin
• Respecter et communiquer le merchandising visuel et les normes de marque
• Suivre les règlements de sécurité, y compris les procédures de levage appropriées et le signalement en temps opportun de tous les accidents et accidents évités de justesse
CONDITIONS REQUISES POUR RÉUSSIR:
• Diplôme d'études secondaires ou expérience scolaire équivalente
• Capacité de leadership démontrée
• Solides compétences en matière de service à la clientèle et de communication verbale
• Volonté de travailler selon un horaire flexible pour répondre aux exigences d'un commerce de détail prospère, ce qui peut impliquer de travailler les week-ends et les jours fériés
• Capacité de : soulever 4 lb de façon constante ; soulever jusqu'à 45 lb à l'occasion ; pousser ou tirer 50 lb sur 200 pi de temps en temps ; s'agenouiller ou s'accroupir fréquemment ; se tenir debout pendant de longues périodes de temps ; grimper des échelles à l'occasion ; monter et descendre les escaliers fréquemment (selon l'endroit)
Employeur de l'égalité des chances New Balance offre des chances égales à tous les associés actuels et potentiels et prend des mesures positives pour s'assurer que l'emploi, la formation, la rémunération, le transfert, la promotion et d'autres conditions, conditions et privilèges d'emploi sont fournis sans égard à la race, à la couleur, à la religion, à l'origine nationale, au sexe, à l'orientation sexuelle, à l'identité de genre, à l'âge, au handicap, aux informations génétiques et / ou au statut d'ancien combattant de la Médaille du service des forces armées, ancien combattant récemment séparé, ancien combattant handicapé qualifié ou autre ancien combattant protégé.
Who We Are: Since 1906, New Balance has empowered people through sport and craftsmanship to create positive change in communities around the world. We innovate fearlessly, guided by our core values and driven by the belief that conventions were meant to be challenged. We foster a culture in which every associate feels welcomed and respected, where leaders and creatives are inspired to shape the world of tomorrow by taking bold action today. At New Balance, We Got Now. JOB MISSION: As part of the New Balance retail leadership team, the part-time Retail Team Lead assists with duties such as opening/closing the store, driving results and delivering a world class experience for our guests. You will lead by example through New Balance's Core Competencies. MAJOR ACCOUNTABILITIES: • Be a positive leadership presence on the sales floor while communicating and coaching professionally with all associates • Be results-driven in achieving our store key performance indicators through training and development of our associates • Deliver a great guest experience utilizing our GUEST service model • Opening/closing the store • Follow safety and reporting regulations, including proper lifting procedures REQUIREMENTS FOR SUCCESS: • High school diploma or equivalent educational experience • Demonstrated leadership ability
• Strong customer service and verbal communication skills • Willingness to work a flexible schedule to meet the demands of a thriving retail business, which may entail working on weekends and holidays • Ability to: lift 4 lbs. frequently; lift maximum 8 lbs. occasionally; kneel or squat frequently; move boxes of product up to 50 lbs (with assistance if necessary); stand for extended periods of time; climb ladders occasionally; climb and descend stairs frequently (depending on location)
Equal Opportunity Employer New Balance provides equal opportunities for all current and prospective associates and takes affirmative action to ensure that employment, training, compensation, transfer, promotion and other terms, conditions and privileges of employment are provided without regard to race, color, religion, national origin, sex, sexual orientation, gender identity, age, handicap, genetic information and/or status as an Armed Forces service medal veteran, recently separated veteran, qualified disabled veteran or other protected veteran.
Flexible Work Schedule
For decades we have fostered a unique culture founded on our values with a particular focus on in-person teamwork and collaboration. Our hybrid model encourages rich in-person experiences, showcasing our commitment to teamwork and connection, while providing high levels of flexibility to associates. North American office-based associates are expected to come into the office on Wednesdays, with other occasional in-office days for in-person meetings and events as needed. Our offices are fully open and amenities are available across our North American office locations.
Equal Opportunity Employer
New Balance provides equal opportunities for all current and prospective associates and takes affirmative action to ensure that employment, training, compensation, transfer, promotion and other terms, conditions and privileges of employment are provided without regard to race, color, religion, national origin, sex, sexual orientation, gender identity, age, handicap, genetic information and/or status as an Armed Forces service medal veteran, recently separated veteran, qualified disabled veteran or other protected veteran.